Bloggutmaning

Utmaning om bloggar :)


Blogg jag läser först: Lite olika, men oftast Matildas för hon uppdaterar ofta :)
Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Storstadenpojken kanske..
Kändisblogg jag följer: Följer ingen kändis som är kändis från början, men Blondinbellas och Kenzas är jag ju inne på ibland. Eller förresten. Katrin Zyto.. räknas hon?
Mest kända bloggare jag sett IRL: Blondinbella.
Första bloggen jag började följa: Jag tror det var Blondinbella faktiskt.. kommer inte ihåg
Bloggare jag beundrar och varför: Underbara Clara för att hon är så jäkla kreativ och fantastisk!
Fördelar jag fått tack vare bloggen: Haha, not much. Folk har lite bättre koll på mig men jag vet inte om det bara är en fördel ;)
Då hatar jag att blogga: När jag inte känner att något inspirerar mig och när jag är under press av skola och andra saker. Ibland känns bloggen som en världslig sak i jämförelse med andra saker.
Då älskar jag att blogga: När jag har tid och inspiration. :)
Person/personer som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite extra uppmärksamhet: Karin är duktig tycker jag. Min "äldsta" bästavän :)

Nu tycker jag att ni också ska svara på frågorna! puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0