Typisk tisdag



Jag funderar lite på att ändra designen här på bloggen till lite mera färg. Men jag gillar svart så mycket så jag vet inte riktigt.. Idag har jag iallafall fortsatt att pyssla lite med min klänning och förutom det har jag bakat morotsbrödet som UnderbaraClara skröt om på sin blogg ;) Och jag kan säga att det levde upp till förväntningarna! Dessutom har jag bakat lite brownies till min projektgrupp imorgon. Haha, synd för er andra!
När solen började titta fram på balkongen satte jag mig där och solade ett tag. Det var grymt!


Igår var jag ute och sprang i hopp om att komma i lite form till VårRuset. Men jag vet inte om det var en bra idé. Jag vaknade imorse med ont i halsen och var sådär skakig som man är när man håller på o bli sjuk. Skakigheten har gjort sig påmind hela dagen så jag tappat grejer, gått in i saker och gjort illa mig, slagit huvudet i kökluckan och så vidare... Inte coolt, så jag tror det blir en tidig kväll ikväll.

Imorgon ska jag ju hem till Helena på balkong invigning så då måste jag vara pigg :)

Kram på er allihopa


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag visste väl att jag valde rätt grupp! HEJJA MALIN

2010-05-04 @ 20:45:29
Postat av: Hanna

Jag va likadan när jag inte tränat på länge och fick för mig att springa. Blev dö-sjuk direkt! Sånt där ska man inte hålla på med ;)

2010-05-04 @ 21:38:02
Postat av: Hanna

alles, was auf meiner Liste :)

2010-05-04 @ 21:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0