Whazzup?

Jaa vad händer i mitt liv egentligen!? Igår hade jag tentan på min helveteskurs, och det gick väl inte direkt super. Jag räknar tyvärr med att få göra om den i slutet på maj. Så det är bara att fortsätta plugga! :/ När jag kom till tentan var jag dessutom inte inskriven så jag var tvungen att ställa mig i "oanmälda"-kön. Pinsamt! Kändes som att bli nekad att komma in på krogen. Typ! Men som tur var kom jag ju in ändå :)


Den här helgen är jag ändå rätt lycklig för jag har kommit fram till att helgerna mellan två kurser är de bästa. Då behöver man inte bry sig särskilt om den som har varit och man kan inte göra så mycket åt den som börjar på tisdag. En helg när man verkligen är ledig alltså. Inget jobb. Ingen skola!


Men nästa helg ska jag jobba hela långa helgen. Lite trist, men det får man ta för helgen efter det bär det av till Oslo. Wiiiiho! :D Fan vad jag längtar! Ska bli så roligt att se hur Lindha och José bor och få vara med och fira nationaldagen i det land som jag faktiskt har massor av släkt i. Hoppas på sol och härliga dagar :)

Nu ska jag nog faktiskt gå och sova. Är en segis idag efter gårdagens firande hos härliga Karin och Robert :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0