7 days

Heej mina kära läsare!

Vilken härlig vecka jag har den här veckan. I måndags var jag på kryssning och idag har jag varit ledig :) Imorgon ska jag faktiskt till skolan och på torsdag med, men sen ska jag på julbord med jobbet :) Sen är det fredag och redovisning i skolan. På lördag och söndag ska jag jobba med Pernilla ena dagen och Linda den andra! Känns som det kommer att gå fort!

Sen är det ny vecka med bara en lektion och en tenta. Sen är det helg igen och då kommer min hjärtevän Joline till mig och hälsar på!

Nej nu ska jag gå o sova! XOXO


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, det är något som cirkulerar i "bloggosfären" som man säger. Hehe.

Var spa:et skönt?

2010-12-04 @ 12:53:30
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0