GI

Godkväll!

Jag har kört GI-metoden i fyra dagar nu och det går rätt bra. Jag har inte ställt mig på vågen än och det tänker jag inte göra på ett tag heller. Gymkortet har jag bestämt mig för att ta tag i nästa vecka för den här veckan har varit lite kaosartad. I snöstormen i tisdags flyttade jag upp hit till Gärdet och nu har jag bott här med några kartonger och en säng i två dagar. Det är lite svårt att lägga fokus på rätt saker när man bor i en röra. Men jag ser absolut potentialen :)

Ihelgen ska jag jobba och nästa helg är det sport-maskeradfest :) Helgen efter det är det också maskeradfest och födelsedagsfest för älskade Ida! Det är Astrid Lindgren tema! På söndagen efter Idas fest ska jag åka på SPA-kryssningen med mamma. Det är några fina grejer att se fram emot :D

Igår beställde jag en symaskin ifrån internet :) En Husqvarna som jag tror och hoppas kommer vara en trogen följeslagare livet igenom :)  

Och idag bestämde jag och Joline att vi ska ses helgen innan Lucia och gå på stan här i Tokholmen och julhandla lite! Det ska verkligen bli mysigt!! Började googla lite på bilder på julskyltningar när jag skrev det och så kände jag bara - Fan vad roligt det vore att få hålla på med skyltningar!

Där fick ni lite random uppdateringar..
Ta hand om er! puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0