Söndag

Hej bloggen!
Nu ligger jag i min säng och tittar på TV. Skönt! :) Har flyttat mina möbler till Stockholm nu så det känns lite mysigare i lägenheten... bara lite kartonger och kläder som behövs röjas bort. Mamma och pappa har varit så snälla och hjälpt till. Fast jag har varit astrött o inte så trevlig.

Igår var jag på maskeradfesten som jag pratat om! Det var sporttema och jag hade klätt ut mig till fotbollsplan ;) Hehe! Grymt bra jobbat av tjejerna som fixar och jag var imponerad av flera av markeraddräkterna dessutom :D Tack för en superkväll!

Jag såg precis på nyheterna att NK:s julskyltning hade öppnats idag så i veckan ska jag nog gå dit och titta! Imorgon är jag jättesugen på att gå på Marina and the Diamonds på Nalen, men jag har tvättid så jag vet inte riktigt hur jag ska göra.
Ihelgen är Idas maskeradfest med Astrid Lindgren-tema och på söndag ska jag åka på SPA-kryssning med mamma :D

Imorgon har vi redovisning i skolan. Hoppas det går bra.. känner mig lite nervös!

XOXO //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0