Dags för ett inlägg med lite energi! Ikväl...

img_3744 (MMS)

Dags för ett inlägg med lite energi! Ikväll har jag varit ute med min projektgrupp och ätit god mat och druckit några drinkar :) Jag är nämligen ansvarig för banketten under arbetsmarknads-dagen som på skolan som kallas e-day. Det är en sjukt bra grupp så jag tror att dagen (och kvällen) kommer att bli riktigt bra!  Det jag ser fram emot just nu är Quarnevalen som går av stapeln den 14:e maj. Jag ska som jag kanske sagt vara utklädd till Alice i Underlandet och de andra i vårt bygglag ska också vara olika Alice-figurer :) alla som har möjlighet att komma till Stockholm då ska göra det! Paraden går genom hela stan och tusentals studenter kommer att vara med i den med sina bidrag. Jag längtar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0