Day 03 – Your parents

Mina föräldrar har jag otroligt mycket att tacka för. Mamma Ann-Mari och pappa Börje är de största förebilderna i mitt liv. Det känns ibland som att de har givit mig allt jag har och är. Jag vore ingenting utan dem och jag kan inte tänka mig en värld utan dem.

De har givit mig min trygghet och mitt lugn. De har givit mig en tro på att jorden är en fin plats att vara på och fått mig att inse att inget blir bättre än vad jag gör det till.

Mina föräldrar är de första jag ringer för att berätta saker som hänt, roliga och tråkiga. Det jag älskar med mina föräldrar är att de alltid finns där och alltid stöttar mig och hjälper mig även fast jag ställt till det. Det är så oändligt många saker jag borde tacka dem för så jag vet inte ens var jag ska börja.

De delar alltid min lycka och säger ofta att de är stolta över mig och att jag är duktig.

Det är inga konstigheter egentligen... Jag har mina föräldrar att tacka för den jag är!

Mamma och pappa, jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0