Älsklingskoppen

Här sitter jag med min nya älsklingskopp i händerna och funderar på livet. Jag unnar mig själv att tänka på världsliga saker som vackra koppar och rena kläder. Dricker lite kaffe och funderar vidare. (Koppen kommer ifrån DesignTorget och kostar 165 kronor.) Jag undrar om det kan vara så att jag hittat den ultimata koppen. Kanske.
Jag tittar ut över Värtahamnen och undrar om jag kanske skulle ta mig en promenad över Gärdet. Orkar jag? Om någon av er som läser min blogg har en bra Spotify-lista med lite peppande låtar som är bra att promenera till/träna till/ge energi så får ni gärna länka till den så jag kan låna den. Nu känner jag att det snart måste vara slut på lugna och fina låtar som bara gör att jag blir ännu mer i gråtstämning. Nu blev det Kent och Winnerbäck. Och de vet hur man får någon att gråta, om man säger.

Jag önskar att jag kände mig bekväm med att berätta för er varför jag är fucked up.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0