Day 04 – What you ate today

Jag önskar att jag kunde skriva att jag ätit massa nyttigheter och inget socker idag. Men det blev tyvärr snarare motsatsen. En dag lite extra onyttig helt enkelt. Allt på grund av dålig planering. Jag orkar inte skriva mina långa och utdragna ursäkter så varsågoda, här får ni menyn:

Frukost: Yoggi Yalla

Förmiddagsfika: Kaffe med mjölk och en liten baguette med ost

Lunch: Kebabtallrik (usch jag skäms verkligen :/)

Mellis: Några bitar på den nya Marabou-mango chokladen

Kväll: Vårrullar och soya








Kan tilläggas att det endaste som åts i hemmets lugna ro var vårrullarna. On-the-go är ett uttryck som jag är välbekant med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0