Day 08 – A moment

Det som kom upp i min hjärna när jag funderade på vad jag skulle skriva om för händelse var när jag var i Oslo och hälsade på Lindha. Jag skulle gå iväg till en stor parkering, hämta vin, gå till Sentralstation1 och ge Sabina hennes vin, men tappade bort mig när jag skulle gå till bilen. Som tur var kom Lindha på cykel och mötte upp mig. Vi hämtade vinet och sen åkte vi till en cykelstation, där man kan hämta cyklar om man har ett speciellt cykelkort. Jag fick låna Joses cykelkort och sen började det roliga! Det fanns bara en cykel i cykelstället och den tog jag. Det galna med den cykeln var att styret var jättehögt och sadeln var liksom i "bottenläget" och gick inte att ändra. Sadeln satt dessutom inte fast ordentligt så den snurrade runt lite som den ville. Ni kan tänka er den synen! Jag tror fan aldrig jag skrattat så mycket som när Lindha sicksackar mellan tricken2, bilarna, de andra cyklarna, människorna och jag ska försöka följa efter. Min sadel som bara snurrade och trafiken som tutade och alla människor vi höll på att köra på. Önskar att alla hade fått vara med för jag hade fan kramp i magen efteråt för jag skrattade så mycket. Lindha, du är en pärla! _______________________________________________________________

1. Det stavas med S på norska, så det så :) 2. Tunnelbana på svenska

Kommentarer
Postat av: Lindha

HAHAHAHA vad jag skrattade nu :D:D Tänker också på det minnet ofta, det är ett riktigt härligt minne :D:D Saknar dig!!!

2011-03-08 @ 17:56:58
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0