Day 13 – This week

Passande att det är söndag idag när jag ska skriva om min vecka.

Måndagen började i Eskilstuna. Jag tog tåget till Flempan för att gå på intervju inför e-day med Sabbe. Det hela slutade med att jag blev bankettansvarig för e-day :) Efter det åkte jag in till stan och lämnade tillbaka mina skor som gått sönder, lite shopping, sen blev det en lugn kväll med lite städning och plock.
I tisdags var jag i skolan och efteråt gick vi och fikade på ett konditori i Södertälje eftersom det var fettisdagen :)
Onsdagen innhöll två studiebesök i Kungsör. Vi började resan i bil ifrån Bredäng och kom fram till Kungsör strax efter tio. Första studiebesöket var på Kungsörs Plast :) Sen lunch, och efter det Strängbetong. Det var en mycket trevlig dag med mina klasskompisar. Fick träffa söta Elin också! På kvällen var jag helt slut så jag somnade tidigt under mitt duntäcke.
I torsdags var det skola igen och jag höll på att dö för att lektionen var så tråkig. Efter skolan åkte jag till Flempan och käkade lunch med some nice people. Sen drog jag ut till Sollentuna och hälsade på Karin. Vi packade lite och fixade inför flytten och så åt vi mat tillsammans när Robert kommit hem. Mysigt!
Fredagen var jag i skolan till klockan ett, sen följde jag med Linnea hem och käkade lunch. Sen hem till Gärdet en snabbis för att åka vidare till Huddingehallen där Spökbollsturneringen gick av stapeln. Kvällen slutade på Nationen i Gamla stan :)
I lördags vaknade jag lite bakis. Dagen blev lugn och på kvällen träffade jag mina fina, Lindha, Jossan, Cili och Camilla!
Imorse vaknade jag aningens trött efter några timmars sömn. Under dagen har jag hjälp Karin och Robert att flytta från Sollentuna till Söder. Det har gått jättebra men nu är jag heelt slut!

Imorgon blir det ny vecka och nya friska tag :) Jag hoppas på sol!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0