Idag vill jag prata om kommunaltrafik (jag...

Idag vill jag prata om kommunaltrafik (jag sitter på tåget om ni inte förstod det). Jag uppskattar verkligen kommunaltrafiken. I Stockholm är den verkligen fantastisk! Men jag är inte riktigt så klok att jag kan nöja mig där. Jag blir alltid illamående när jag åker den Röda linjen vilket får mig att tycka oerhört synd om mig själv. Den rycker sådant fram och tillbaka att jag håller på o kräkas varenda gång jag går av den. Det är en grej. En annan grej är att jag ofta drar till mig lustiga människor. Idag satte sig en flirtig alkis som bresade bäst han kunde mitt emot mig. Hans gylf var öppen på jeansen och han började efter ett tag att dra det (alltså blixtlåset) upp och ner och så tittade han på mig för att se om jag reagerade. Jag tittade bort. För att fånga min uppmärksamhet börjar han då att klä av sig sina kläder pä överdelen för att fortsätta med att klia sig under armarna och sedan sticka ner näsan i armhålan och dra in lukten. Alltså vad gör man? Nu sitter jag mitt emot en man i 45-års åldern som helt ogenerat petar sig i näsan och sedan torkar av sig på byxorna. Haha! Alltså vilka tokiga människor det finns. Vissa brukar försöka psyka mig genom att stirra på mig hela resan. Jag blir alldeles generadnoch vet inte vart jag ska kolla! Det här är bara några av grejerna som händer i kommunaltrafiken, jag skulle fan kunna driva en blogg om bara den! Nej, nästa station Kungsör! XOXO


Kommentarer
Postat av: Karin

Ähh men vad fan :P Det är så skabbiga människor på tunnelbanan jämt, jag står upp ganska ofta. Fattar absolut inte grejen med folk som gräver sig i näsan offentligt eller andra kroppsöppningar. Uhhh.

2011-03-18 @ 09:47:23
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0