Oförskämt bra

Jag mår oförskämt bra trots att det blev en del igår :) Idag har jag varit hela dagen på byggplatsen och det har gått jättebra med allting. Vår katt börjar ta form och alla jobbar på bra. Mobilbloggar över några bilder snart!
Nu har jag varit hemma en stund och var lite inne på att gå och lägga mig tidigt ikväll. Men neej, man kan inte missbruka en lördagskväll så :) Sabina och Hanna kommer hit och dricker vin med mig! Ost och kex och frukt, precis så som jag gillar det bäst. Tredje kvällen med alkohol i bloden och jag är rädd att det blir några dagar till eftersom Quarnevalen bara har startat. Men nu orkar jag inte vara duktig. Det är alldeles för nära till sommaren och jag kan inte låta bli att njuta av allt som livet har att ge :)
Ta hand om er och jag hoppas ni får en lika trevlig kväll som jag. Med mys på balkongen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0